iklan

Monday, July 19, 2010

Aku Semakin Tua~




Assalamualaikum wbt



Syukur...syukur...syukur....Alhamdulillah...pada kesempatan ini masih diberikan nikmat....pinjaman dari ALLAH yang maha besar....ketika ini aku masih diberikan nafas untuk tahun yang berikutnya...nikmat pinjaman tidak terhingga dari mu ya ALLAH.... Sesungguhnya pinjaman yang diberikan oleh ALLAH ini amat berharga kerna...diberikan kesempatan dan kesihatan mengabdikan diri kepadaMU....ketika umurku...meningkat naik dan semakin menghampiri masanya...adakah aku juga talah menyempurnakan tanggungjawab ku kepadamu?...semoga ALLAH memberi perlindungan kepada ku...dalam mencari sisa hidup yang telah ditentukan...... masa begitu pantas berlalu....aku bukan seperti 20 tahun yang lalu..... banyak ranjau dan onak ditempuhi sepanjang kedewasaan ini..... pastinya menjadikan aku seorang insan yang cekal di bumi ALLAH....



Aku semakin tua........hanya doa mampu kuberikan ketika ini.....


Kesempatan ini aku ucapkan kasih tidak terhingga kepada mak dan ayah...kerana telah membesarkan aku....(yang mmg besar dari kecil sampai le...besar...) segala pengorbananya tidak mampu ku balas walaupun dengan ku berikan 7 lautan hatta 7 gunung juga belum mampu aku membayar segala pengorbanan mu..... kerna tanpa mereka siapalah aku....sepanjang tempoh umurku...pastinya aku telah melukakan hati mereka....maka aku menyusun jari memohon maaf sekiranya...sepanjang hidupku....ada secalit rasa dihati mak dan ayah....jasamu akan ku kenang sehingga akhir nafasku..... bukan hadiah atau pujian diminta cuma agar setiap pekerjaan ku...dan juga usahaku direstui oleh mak dan ayah selalu...semoga ALLAH memberkati kita semua....



Semoga perjuangan ku pada tahun-tahun berikutnya diizinkan ALLAH hendaknya.... aku bermohon kepada mu ya ALLAH diberikan kesempatan dan keizinan untuk sekurang-kurangnya membalas sedikit jasa kepada mak dan ayah...



Ya ALLAH! ampunilan bagi segala dosaku...dan juga dosa kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka mendidiku di masa kecil...salam sayang dari saya MOHD NADZIR BIN MD YUSOH :)


P/s: Ucapan terima kasih kepada mereka yang telah mengutuskan kiriman hari lahir di fesbuk saya..semoga ALLAH sahaja membalas doa2..kalian semua..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails